Sobotní velikonoční ráno

11:39 Posted In Edit This
O velikonočním víkendu v sobotu mě Eliška vzbudila brzo ráno na kojení, napapala se a znova usnula, ale protože už svítalo šla jsem se kouknout z okna, bylo sice na nule, ale nádherně........ .









Zrovna se sluníčko vyhouplo přes les, bylo něco po šesté hodině, vzala jsem do ruky foťák a snad jsem tu ranní atmosféru chladného, čistého vzduchu zachytila........., škoda jen, že nelze zachytit v jedné fotce i ptačí zpěv a občasný štěkot psů........jinak bylo ticho.......a všechno spalo. Natočit jsem to nestihla, jen jsem koukala na tu krásu ..............


Bylo to jedno z těch rán, které mi přimíná dětství....´u babičky v Hořanech, když jsem se probouzela, okno bylo otevřené, slyšela jsem zpívat ptáky ve větvích stromů, Jasanů a ohromného starého Kaštanu, vzduch voněl jarem, byl nádherně chladný. V rybníce občas šplouchla ryba ocasem o hladinu..................